Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 20 iulie 2010

SANZIANA BURUIANA




Sânziana Buruiană: "Nu am Casco, aşa că o să-mi repar singură maşina! Ştiu să dau cu ciocanul"
Pentru că era aproape să fie bătută de un şofer nervos după ce a fost protagonista unui accident de circulaţie, Sânziana Buruiană a decis să apeleze la divinitate ca să fie ferită de evenimente nefericite.

Sânziana s-a hotărât să meargă la preot ca să îi sfinţească automobilul, gândindu-se că, poate aşa, scapă de accidente.

"Am să mă duc s-o sfinţesc, o să-i aduc cel mai bun preot, poate aşa n-o să mai am parte de evenimente rutiere!", a spus Sânziana Buruiană, conform emulte.ro.

Pentru că nu avea Casco, Sânziana este nevoită să îşi repare singură maşina. "Pupăza" glumeşte pe aceasta temă şi afirmă că o să îşi repare singură automobilul.

"Cred ca o să merg la service şi am s-o repar singură! Şi eu ştiu să dau cu ciocanul!", a încheiat Sânziana.
SURSA:CANCAN.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu