Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 31 august 2010

FORMA DE OU, GADGETS SONY



Este ou Sony cracked? Japonia nu încetează să mă uimeşti cu abundenţa de gadget-uri noi. Gizmo cel mai recent să vină din Japonia, Sony Rolly, nu face excepţie.
Rolly-1.jpg
Lansat pe Luni, Rolly este un player în formă de ou, care poate rabatabilă şi rotiţi aripile robotizate, se învârti pe podea, şi de spin o furtună în mijlocul unui spectacol de neon de iluminare verde si albastru.
Rolly-2.jpg



În afară de redarea de muzică din memoria sa interna Rolly poate primi, de asemenea, muzică a curge printr-o conexiune Bluetooth.

În ceea ce mă priveşte cea mai bună parte a Rolly este capacitatea sa de a raportat de a analiza muzica si a veni sus cu miscari de dans. Utilizatorii pot program chiar se mută Rolly ei înşişi.

Gadget este suficient de mic pentru a se potrivi in mana si vine standard cu 1GB de memorie interna (aproximativ 500 de melodii, deşi programare Rolly cu miscari de dans mai complexe se va diminua această calitate), difuzoare stereo, şi o perioadă de cinci oră de viaţă a bateriei.

Se merge la vânzare în Japonia pe 29 septembrie pentru echivalentul a 353 dolari SUA. Nici un cuvânt, dacă îl va face în SUA pentru vânzare. Degetele mele sunt traversate va.

Nu, nu sunt interesate în cumpărarea unul. Ca unul a cărui muzică de colectare pot fi dovedeşte a fi lipsit de asteptare danceable, nu am putut vedea eu scăzând 350 dolari pe Rolly. Cu gadget-uri ca fiind susceptibilă de a reducerilor de preţ în care sunt în aceste zile, poate că Sony va reduce preţul cândva în octombrie? Între timp, eu sunt în speranţa de unul dintre prietenii mei vor cumpara un loc ca sa ma pot juca cu el.

Cazul în care campania de marketing de la Sony este nici o dovadă, se pare încearcă să imite lucru pe ringul de dans este de jumătate de distracţie de a detine unul. Aici este un link la un comercial amuzant pentru aerisire Sony Rolly în Japonia, unde oamenii încearcă să ţină pasul cu mişcări Rolly.

Un comentariu: